Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Clutch bag





Κουβαλάω πάντα μεγάλη τσάντα αλλά μόνο όταν είμαι στη δουλειά. Μάλλον από ανασφάλεια μήπως κάτι μου λείψει, τις υπόλοιπες ώρες με βολεύουν πολύ τα clutch bags. Η μετάφραση είναι γελοία. Αυτό είναι το τελευταίο που έφτιαξα και ταιριάζει απόλυτα με το κορίτσι που ποζάρει γι' αυτό και δικαιωματικά της ανήκει.

P.S. Πρέπει να κάνω κάποιες αγορές σε υλικά αν και είναι δύσκολος καιρός τώρα που ξεκινούν και τα σχολεία. Θα ήθελα τις προτάσεις σας για πρωτότυπα βαμβακερά υφάσματα και τσόχα με το μέτρο. Έχω διαβάσει ότι όλα αυτά θα τα βρω στο κέντρο της Αθήνας μα δεν ξέρω σε ποιά μαγαζιά. Ακούω προτάσεις...! Φιλιά!

10 σχόλια:

Unknown είπε...

Πολυ όμορφη τσαντουλα και πάρα πολύ κομψη ! Μπραβο σου!
Δυστυχως δεν ξερω απο Αθηνα αλλά αν βρεθεις στη Θεσσαλονικη να πας στη Ξανθοπουλου (εχει μεγαλη ποικιλια υφασματων και καλες τιμουλες)
:)

ikaxela είπε...

Ευχαριστώ πολύ, ελπίζω να ξαναβρεθώ Θεσσαλονίκη σύντομα!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Αν βρεθείς Θεσσαλονίκη πάντως έχω σπίτι να μείνεις φίλη μου. Η τσαντούλα υπέροχη μα θα ήθελα να εόιχε ένα λουράκι κρυμένο μέσα της για ώρες που δεν μπορείς να τη κρατά στο χέρι.

ikaxela είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ αχτίδα μου. Η αλήθεια είναι ότι το λουράκι χρειάζεται που και που!

Unknown είπε...

Πολύ ωραία τσαντούλα!!! Θέλω μια για δώρο σε μια φίλη... πότε μπορείς να μου φτιάξεις μια???? :)

Kitchen Stories είπε...

Καλώς ήρθες!

Όμορφη, απλή, διακριτική και πολύ chic!
Συνδυάζεται άνετα με πάρα πολλά ρούχα.
Όπως λες πηγαίνει πολύ στο κορίτσι, που την κρατά!

Ζ.

ikaxela είπε...

Ευχαριστώ πολύ. Αααα... Έφτιαξα τις μελιτζάνες με τη μαγιονέζα, πολύ ωραία η συνταγή σου!

Angelique είπε...

Πολύ όμορφο είναι και σε τέλειο μέγεθος!Με νευριάζουν τα τσαντάκια που χωρανε τα απολύτως απαραίτητα!! Θέλω να κουβαλάω και άσχετα μαζί μου!!
Φιλιά.

Μαρία είπε...

μου αρεσαν πολυ ολα..η καρδουλα μου εκλεψε την καρδια..αλλα και η τσαντουλα..υπεροχη..σε φιλω

ChristinaD είπε...

Υπέροχη η τσάντα!Πολύ μου άρεσε!!